17/04/23

Запомнящ се скандал! TVC разкри тайната формула, която премахва бръчките от лицата на звездите

 

Актриси, манекени, певци... и съпругата на един от най-известните филмови продуцент от Великобритания, всички те с години ревностно пазят тайната на младостта си.



Във филмовата индустрия старостта е смъртен грях. Няма значение дали си на 20, 50 или 70, бръчките не се допускат до червения килим и често предопределят края на филмовата кариера .

Актрисите дълго се криеха зад един и същи отговор: "Никога не съм правила нищо особено, просто имам късмета да имам ДОБРИ ГЕНИ ". Но дали е така?
Репортерът на TVC Даниела Шон проникна във висшето общество на филмовата индустрия, за да разбере истината. Тя очаква да се натъкне на името на най-ДИСКРЕТНИЯ пластичен хирург в историята, но вместо това тя попада на редица шокиращи неща, които са повратни моменти в кариерата на всеки журналист!
Това е тайна, която никой не е очаквал . Доказано е, че богатите и влиятелни хора използват тайна формула, която подмладява ДНК на кожата, която е пазена в тайна с години и е разработена специално за каймака на обществото!

По-нататък в статията ще ви представим какво научи репортерката на TVC Даниела Шон:

Богатите суперзвезди не се отказват от нищо в името на здравето и красотата на кожата си . Те се пекат на слънце, плуват в морето, пушат, пият алкохол и купонясват до зори, точно както се говори. Но как кожата им може да е толкова блестяща и красива, дори в близък план?

Правят ли си лифтинг на лицето? Използват ли ботокс? Лазерна операция? Или е нещо още по-болезнено?

Всичко това са остарели и опасни методи, които имат само краткосрочен ефект и водят до постепенно влошаване на кожата. Малко хора поемат този риск в днешно време.

Според статистиката през последните три години, пластичните операции и инжекциите с ботокс в Обединеното кралство са спаднали със 78%.
Освен статистиката, в рамките на 8-те месеца, прекарани сред звездите, репортерката на TVC забелязва, че тези методи не се използват вече в днешно време.

Така че каква е тайната им тогава? Никой не говори за гените, защото не вярват в това вече!

  • Как така водят толкова вреден начин на живот и винаги изглеждат на 30?
  • Те не се подлагат на операции
  • и НЕ спят по 20 часа на ден

За да разкрие тайната, ВВС трябваше да отдели огромна сума пари!

Нашият репортер, Даниела Шон, проникна във висшето общество на Лондон, под прикритие. С парите, предоставени от TVC тя се престори, че е бившата съпруга на петролен магнат, която наскоро се е преместила в Лондон. Така получи възможността да прекарва много време с различни звезди, в това число модели, актриси, певци и съпругите на някои важни личности. След 8 дълги и скъпи месеца тя успява да спечели доверието на повечето от тях, и най-важното, успява да намери вълшебната формула на младостта им!

Даниела Шон, репортер на TVC преди и след терапия с ProCollagen .

"Бях шокирана, когато научих за крема с микро пептиди, който може да възобнови ДНК на кожата. Тя ми каза, че за 21 дни (периодът от време, в което кожата напълно се регенерира – бележка на редактора), този крем кара кожата да изглежда много по-млада . Като опитен репортер, разбира се, отначало не повярвах лесно. Мислех, че това е просто поредната измама на звездите, с която целят да скрият истинската терапия. Обаче на двадесет и първия ден разбрах, че наистина съм открила ефективната тайна на младостта и реших да спра разследването. Запазих си билет чужбина и изчезнах", каза Даниела Шон по време на предаване, излъчено миналата седмица.


За 21 дни този крем успя да изтрие 15 или дори 20 години от лицето ми, благодарение на механизъм, който е базиран на ДНК на кожата.

Ема Лий, 59, изглежда по-млада от колкото изглеждат хората на нейната възраст и тези, които реално са по-млади от нея. Каква е нейната тайна?!

Някои привилегировани късметлии имат достъп до този крем с помощта на Ема Лий, 59-годишната съпруга на богат филммейкър.

Разследването, проведено от репортерката Даниела Шон, отговори на други въпроси също. Какво прави това вещество толкова ефективно при подмладяването на кожата? Изглежда, че обяснението е свързано с микро пептидите, които са открити от американски генетици с експерименти.

Знаем, че пептидите имат важна роля в поддържането на кожата свежа и тонизирана. Но в случая иновацията е техният размер: те са 200 пъти по-малки и по този начин лесно се абсорбират от кожата и по-дълбоките слоеве на колаген, като възстановяват структурата на ДНК на кожата .
"За да разберем по-добре механизма на младостта, първо трябва да разберем механизма на остаряването. Как остаряват кожните клетки? Това не се случва, защото не се хидратират, както големи компании твърдят в рекламите си, а заради съвсем различни проблеми. Кожата просто забравя да се регенерира. Тя забравя как да се храни и по този начин започват да ѝ липсват хранителни вещества. Това е явление, което науката пренебрегва досега и откриването започва оттук. Учените са открили начин да синтезират специален хранителен елемент, пептид, както те го наричат, който помага на кожата да възвърне своята "памет" и да регенерира ДНК. Следователно, кожата започва да се храни както трябва", добавя репортерът на TVC.

Богатите и известните крият тази тайна години от нас, простите хора.

Забравете всичко, което знаете за генетиката и скъпите операции. Нищо не може да победи науката и успешните истории го доказват:

Този продукт ми спаси кариерата!
Нужни са около три седмици, за да видите чудотворния ефект на ProCollagen, защото кожата трябва да се регенерира напълно. През този период се забелязва ефекта на ProCollagen: кожата е регенерирана, красива и млада. Толкова е просто! И аз съм живото доказателство! Страхотно, нали? Започнаха да ми предлагат различни позиции за работа!

ProCollagen ме спаси от ножа
Всичко, което исках е кожа с красив тен, но се вижда, че кожата ми е съсипана от толкова много слънце. Започнах да се интересувам от пластична хирургия и един ден моят агент ми каза да опитам този крем. ProCollagen премахна бръчките от лицето ми и дори подпухналостта под очите ми. По съвсем естествен начин!

След излъчването на репортажа избухна скандал...

След шокиращия репортаж на ВВС си Ема Лий, една от важните личности в кино обществото, открито отрече.
Според неофициален източник Ема е съсипала колата на една от нейните най-добри приятелки в голф клуба, защото е заподозряла, че тя е разкрила тайната. След този акт на безумие актрисата се е затворила сама вкъщи за 48 часа, като е уволнила целия персонал и крещяла истерично.
Изглежда, че въпреки всичко, което се случи, Ема Лий е успяла да си възвърне самообладанието и да насочи гнева си в по-градивна посока. Няколко дни след репортажа, тя закупува правата за изключителна дистрибуция на глобално ниво на продукта.

Тази изключителна терапия вече не е запазена само за звездите.

За щастие репортажа на TVC, ProCollagen вече е достъпен в целия свят. Продуктът е безпрецедентно популярен в САЩ и Канада, а сега ProCollagen стъпва на европейския пазар, и то с невероятно предложение. Моля, имайте предвид, че предложението е валидно само за първите две седмици до изчерпване на количествата .

Това е истински Божи дар за нас, обикновените хора! Микро пептидите могат да бъдат намерени в ЕВРОПА вече! Сбогом на бръчките и провисналата кожа!

Само за 21 дни ще изглеждаш с 15 или 20 години по-млада!

Подмлади кожата си и си възвърни младостта, подхранвайки ДНК на кожата . Нанасяйки този крем директно върху кожата, я учиш как да "си спомни" да се храни и да запази красотата и жизнеността си. Само след няколко дни, кожата ще придобие естествен и млад вид, а всички бръчки ще бъдат загладени, без всякакви следи от инвазивно лечение.

Предлагаме да провериш наличността на ProCollagen тук:

Разбери какво правят микро пептидите на кожата, за да я подмладят с 20 години само за 21 дена

Внимание! Количествата, предназначени за разпродажба с отстъпка, са ограничени, а интересът на потенциални клиенти е наистина голям.

Коментирай

Вероника ДилеваКупих си пептиди от чужбина, защото тук е трудно да се намерят. Има ги само онлайн. Резултатите се забелязват само след седмица. Това са едни от най-добре похарчените пари в живота ми!
· 7 April в 15:10
Анна ХаризановаВ Германия се предлага по сал;оните за красота като процедура за подмладяване ЮСтрува 40 евро. Аз го препоръчвам на всеки, ефекта е невероятен!
 · 7 April в 18:21
Виолета ЛилиеваНякой опитал ли е? Работи при жени под 30 години?
 · 8 April в 19:45
Дени КреноваВиолета, да, работи и при по-млади жени. Изглежда, че има клиенти по целия свят. Със сигурност ще си поръчам и аз!
 · 8 April в 20:14
Мария КалайджиеваБоря се с бръчките от години и не съм намерила нищо толкова ефективни: Похарчила съм толкова много пари за кремове, лечения, козметици... Опитах всичко. Но препоръчвам този крем: това е по-евтино, отколкото процедурите в салоните за красота. Поръчах го веднъж и сега ще поръчам отново, но този път, направо ще купя две опаковки, заради отстъпката.
· 9 April в 16:45
Зоя БелеваПолзвам този крем от 2 седмици, и кожата ми изглежда свежа. Сестра ми ми каза, че аз гледам пет години по-млада. Много хора ми го казват! Може би не при всички ще има същия ефект, както при мен, далеч отвъд очакванията ми. бръчките изчезнаха. Тези пептиди са невероятни. Благодаря ви, че ме светнахте!
· 9 April в 17:23
Dessie Desizplozvam kafeto koeto ostava v kafevarskata za da se boria s bry4kite.
· 9 April в 18:08
Benji KolevПоръчах за рождения ден на жена ми. Тя отдавна търси нещо такова, нещо, което да я накара да се чувства красива отново. Рожденият ѝ ден е следващата седмица; надявам се, да ѝ хареса и да пристигне навреме доставката.
· 9 April в 20:01
Матилда ХиноваИзползвам пептидната формула на ProCollagen едва от седмица. И вижте ме! Повечето бръчки са изчезнали, а цената е просто невероятна! Поръчах отново, защото искам да се възползвам от отстъпката. Поръчах 2, заслужава си! :)
 · 10 April в 02:33
Анджела РайковаТова е най-ефективният продукт против бръчки по света, точно както пише на кутията. Изглеждам и се чувствам по-млада и по-уверена в себе си.
· 10 April в 16:45
ВанкатаСтига бе... Жените са толкова наивни! Вярвате на всичко, което намерите в нета. Няма смисъл да се опитвате да изглеждате красиви, ако сте над 25, просто пиши го бегало.
 · 10 April в 18:21
Люси К.Ванка, гледай си работата! Не можем да избегнем остаряването, но можем да направим нещо, така че да остаряваме красиво. Освен това този крем наистина върши работа, поне за мен.
 · 12 April в 20:15
Денис ИлиевСъс жена ми си купихме заедно един. Скоро ще направим 50, така че е време да почнем да се грижим за кожата. Използваме го от няколко дни и ефекта е видим, наистина! Надявам се, че и при вас ще върши работа.
 · 12 April в 21:45
Beni Todevashte porychame zaedno s priyarelka, za da ipolzwame otstypkata i da si razdelim po edin krem
 · 13 April в 15:23
Michaela JohnsonСнощи го ползвах за първи път. Кожата ми стана по-гладка и хидратирана само след няколко минути. Още няколко дни и ще има реална разлика, много ефективно!
 · 13 April в 15:45
Лиза БелчеваИзползвам го ежедневно и съм преполовила бурканчето. Ефектът е невероятен! Толкова се радвам! Бръчките намаляха и се изгладиха, а кожата ми изглежда много свежа! Ще поръчам отново... две опаковки този път защото има отстъпка.
 · 14 April в 18:21
Katia SokolovaПакетът ми пристигна преди няколко дни и още от първото нанасяне усетих, че се чувствам много по-добре, отколкото когато съм използвала други кремове. Това е най-добрата покупка която някога съм правила. За мен козметични продукти са си страст и се старая да съм втечение с последните новини в терапията против бръчки. Тази терапия определено е най-добрата, която съм опитвала.
· 14 April в 19:41
Дияна ТончеваСъс сестра ми си взехме по две опаковки преди няколко седмици. Резултатите? Наистина работи! Изглеждаме с 10 години по-млади и на двете кожата има много по свеж и здрав вид! Не може да се сравни с нищо друго.
· 15 April в 15:10
Sheni S.Страхотно ама ли наистина ли върши работа?
· 15 April в 16:36
Лидия МишеваЧувала съм за тази терапия, която се произвежда в Германия. Не съм опитвала, но дъщерята на един приятел живее там и говорих с нея. Страхотно е, че най-накрая можем да си купим и от на достъпна цена.
· 15 April в 17:47
Александра ФотеваПреди ходех по най-скъпите козметични салони, но не мога да си го позволя вече. Този крем е добра новина! Ще си поръчам още ей сега и ще ви държа в течение с резултатите!
 · 15 April в 18:21
Катя ВелеваДа, те доставят навсякъде във страната и да, доставката е безплатна.
· 16 April в 16:45
Sandra AlexievaЗащо никой не отговоря? Дияна, трябва ли да поръчаме заедно? Как мислиш дали доставят и по по-малките градове?
 · 16 April в 18:21
Жени МартиноваБлагодаря, поръчах! Сега предлагат отстъпка, затова реших да се възползвам. Ще ви споделя резултатите, благодаря!
· 16 April в 20:10