14/04/23

Какво да направите, ако гаджето ви хърка през нощта?

 Здравейте, аз съм Лили, на 22 съм. Доскоро страдах от факта, че нямам гадже. Накрая ГО срещнах - красив, умен и забавен човек, сякаш без никакви недостатъци! Но това беше само един момент на щастие. Оказа се, че перфектният човек има един голям проблем - ...

Срещнах Борислав в студентската столова. Той беше нов студент, дойде от друг институт. Привлече вниманието на всички момичета там, но седна на моята маса .

Започнахме да излизаме.

Всички момичетата ми завиждаха - нищо чудно, голям късмет беше да "хвана" такъв красавец! Всичко вървеше твърде гладко, подсъзнателно очаквах да се случи нещо лошо. Оказа се, че съм била права.

След една седмица отидохме на екскурзия за уикенда. Това беше първата ни вечер заедно с Борислав. 30 минути след като заспахме се събудих от ужасни звуци.

Всъщност Борислав хъркаше, като някакъв звяр!



Никога през живота си не бях чувала такова нещо. Прекарах един час, мятайки се в леглото, ритайки го от време на време. Но той не реагираше. Нервите ми не издържаха и излязох навън.

С течение на времето забравих за това. До деня, в който Борислав прекара нощта при мен.

Веднага след като си легнахме, чух СЪЩОТО хъркане.

Моят апартамент е малък, което направи звука още по-силен. Тази нощ не спах нито минута. На сутринта отидох в института, чувствах се ужасно. Разбирах, че хъркането е лоша причина за раздяла, но никак не ми се нравеше идеята да бъде лишена от сън.

Опитахме много различни неща: някакви щипки против хъркане, разширители, специални капки за нос, дори билкови настойки, които според баба ми щяха премахнат напълно хъркането. Но нищо не помогна!

Спряхме да прекарваме нощите заедно.

Беше ми ядосан за това, отношенията ни тръгнаха надолу. Но точно в момента, в който бях готова да призная, че това е краят, попаднах на чисто ново средство против хъркане. Aerflow е лента против хъркане.

Този продукт е проектиран от швейцарски учени Те открили, че някои компоненти могат да изглаждат носните проходи.

Бях впечатлена от броя на положителните отзиви. Хората пишеха, че са успели да избегнат операция благодарение на AerflowНякои дори бяха спасили брака си. Точно това ми трябваше, затова поръчах лентата веднага.

Когато я показах на Борислав, той се смя дълго време и каза, че не разбира как това може да му помогне да се отърве от хъркането. Но беше уморен от неуспешни опити да се излекува, така че се съгласи да я пробва.

Изчаках го да заспи.

Мина един час, а Борислав не беше издал нито звук.

Повиках го по име, не последва никаква реакция - спеше дълбоко! За първи път си починах добре, докато спя заедно с гаджето ми. Мнозина няма да ме разберат, но това беше истинско щастие за мен.

На сутринта го попитах дали му е било удобно, а той каза, че не е усетил лентата.

Оттогава живеем заедно. Вчера Борислав ми предложи брак. Без капка колебание казах „да“, защото той е най-добрият мъж на земята.

Ако някой от вас има подобен проблем, не мислете за раздяла с любимя човек, защото лесно можете да се отървете от хъркането. По-долу ще намерите връзка към сайта, откъдето можете да поръчате Aerflow.

11 КОМЕНТАРА

 
КРАСИМИРА - 10.04.2023
Имахме същия проблем. Съпругът ми разтърсваше къщата с хъркането си, дори операцията не помогна. Спяхме в различни стаи от години. Тогава научихме за Aerflow и проблемът изчезна! Сега се наслаждаваме на втори меден месец)
 
ДАРИНА - 10.04.2023
Съквартирантката ми хърка като прасе. Може би трябва да ѝ купя тази лента.
 
ЕЛЕНА - 10.04.2023
Не разбирам как това помага, когато дори операциите не помагат?
 
ГЕРГАНА - 11.04.2023
аз купих Aerflow за моя съпруг, в началото той отказа категорично да я използва. Каза ми, че няма смисъл, че се чувства неудобно да прави нещо безсмислено. Но все пак я пробва, самият той беше изненадан от резултата. Лентата се оказа полезна, той заспа бързо, а за мен нощта беше тиха. Сега той винаги си почива добре, аз също.
 
ПЕТЪР - 11.04.2023
Лесно мога да обясня как точно помага тази лента. Наскоро учените доказаха, че хъркането зависи изцяло от мускулите на гърлото, а не от носа. Тази лента действа на изглаждащите мембрани, които намаляват звука на хъркането в носните проходи. Това нещо ми помогна много. Спомням си, че преди се събуждах от собственото си хъркане, а сега спя като бебе.
 
СИЛВИЯ - 11.04.2023
Купих лентата за баща ми. Той страдаше от спиране на дишането, причинено от хъркане, майка ми винаги се притесняваше, не можеше да заспи. Сега изобщо не хърка. Проблемите с дишането също изчезнаха.
 
МАРИЯ - 12.04.2023
Аз съм само на 27 години, като през последните 8 години хъркам. Правиха ми прегледи, но лекарите не откриха причината. Да прекарвам нощите заедно с гаджето ми беше проблем и за мен, какво ще си помисли той като научи, че приятелката му хърка като трактор. купих Aerflow. Майка ми казва, че на практика съм спряла да хъркам. Сега не се притеснявам, когато прекарвам нощта с гаджето си.
 
АНА - 12.04.2023
мога да потвърдя. Това е страхотен продукт. помогна на съпруга ми.
 
АТАНАС - 12.04.2023
Досега съм спал само две нощи, използвайки тази лента. Жена ми казва, че все още хъркам, но не толкова силно. Засега не помага много.
 
АЛБЕНА - 13.04.2023
Ако имате силно отклонена преграда, това няма да ви помогне. Само операцията ще го направи. Ако това не е вашият случай, тази лента ще ви бъде полезна. Благодарение на нея спите спокойно, езикът не се измества, устата не се отваря. Тези неща са опасни, между другото.
 
ОЛГА - 13.04.2023
Толкова ми писна от хъркането на съпруга ми, опитах всичко. Надявам се тази лента да помогне. Поръчах я вчера.