14/04/23

Имате крив нос? Мислите, че няма алтернатива на пластичната хирургия? Тогава прочетете това!



 „Как да се сдобиеш с такъв нос?“ - може да попитате.

Милиони хора търсят отговора на този въпрос в Google, но безуспешно. Мисля, че мога да ви помогна да намерите това, което търсите.

Цял живот ме обиждаха заради големия ми, крив нос. Първоначално не обръщах внимание на грубите коментари на хората, но с течение на времето те се натрупаха в съзнанието ми и когато започнах да уча в гимназията, бях момиче с много проблеми. Не можех да си намеря нови приятели и докато всички други момичета ги канеха на срещи, аз прекарвах вечерите си вкъщи, ядейки и гледайки телевизия.

След това отидох в университет и беше същата история. Преместих се в друг град, където не познавах никого. Единствената, която ме подкрепяше, беше моята съквартирантка Катя, красиво момиче с лице на Барби. Обичах я, защото тя винаги беше мила с мен, но също така я мразех, защото имаше носа, който винаги съм искала!

Една вечер Катя излезе с новия си приятел, а аз бях в прекалено лошо настроение, за да си остана вкъщи.

Отидох в най-близката кръчма и се напих.

Удавих всичките си мечти да имам красиво лице и готино гадже в море от текила.

Не помня как съм се прибрала, но се събудих щастлива в леглото си.

„Ти ми каза много неща вчера.“ – усмихваше се Катя. „И мисля, че имам решение !”

Тя ми разказа, че когато е била в гимназията, е имала крив нос, тъмна коса и е носела очила. Заради външния й вид съучениците й я наричали „ястреба“.

Тогава, едно лято, всичко се променя. Тя заминава за Франция с родителите си и там разбира за Rhinofix. Това е специален метод за корекция на носа , разработен от френския учен Андре Кроу. Катя го пробва и месец по-късно вижда разликата! Това й дава самочувствие. Катя решава да смени и очилата с лещи, да изруси косата си и да облече рокля за първи път. Така ястребът се превръща в принцеса!

„Ето“ - каза ми тя, като ми подаде розов предмет. "Слагай го всеки ден по няколко часа, докато си вкъщи. Не задавай въпроси, просто го слагай."

Направих както ми каза тя. Носът ми се променяше с по-малко от милиметър на ден и не забелязвах разликата, докато не си направих селфи. Бях шокирана! Кривият ми нос го нямаше! Имах нос като на кукла Барби! Придобих самочувствие и самоуважение. На следващия месец си купих нови дрехи и изхвърлих старите си. Да, красива съм и не искам да го крия!

Нека ви разкажа малко повече за този метод, който промени живота ми.

Rhinofix е алтернатива на ринопластиката, интервенцията, използвана за коригиране на формата на носа. Изработен е от ортогел. Ще бъдете шокирани от резултатите, които можете да постигнете само за два месеца с тази проста скоба. Rhinofix е един от най-полезните и лесни за използване инструменти в областта на здравето.

Мнението на лекаря: "Тази скоба за корекция на формата на носа е революционна алтернатива на ринопластиката. Въпреки че този метод за промяна на формата и размера на носа е разработен наскоро, той вече стана популярен в целия свят. Днес тази иновация е достъпна и в нашата страна. Като пластичен хирург препоръчвам на всеки, който иска да промени формата на носа си или да го направи по-дълъг и по-симетричен, да използва тази скоба. Уверявам ви, че можете да коригирате носа си у дома без операция."

Година по-късно завърших и бях кралица на абитуриентския бал. След това реших да не е занимавам с това, за което съм учила, а да започна да помагам на други момичета да придобиват увереност в себе си. Започнах блога "Академия за красота", където можете да научите как да ходите на високи токчета, да съчетавате дрехи, да се гримирате или ако имате крив нос, как да използвате Rhinofix.

Можете да промените живота си!

190 ЛВ95 ЛВ

Не забравяйте да напишете какво мислите за това!

Коментари

Ели Борисова

Може да го пробвам! Знам, че носът не е кост, така че може да се промени. Дано има подобно устройство и за уши....

Емилия Караманска

Разбрах за Rhinofix във форум за пластична хирургия. Говорих с лекар в клиника в моя град и започнах да използвам Rhinofix. Четири месеца по-късно носът ми беше забележимо по-тънък. Преди беше наистина голям и крив, но сега съм доволна от резултатите. Единственото нещо, което направих, беше да купя Rhinofix в клиниката, където струваше много повече. Същото го има в интернет, но струва по-малко! Иска ми се да знаех това по-рано....

Лили Груева

Добре, че си намерила решение. Сестра ми има същия проблем, ще поръчам Rhinofix за нея.

Диана Атанасова

И мен ме тормозеха заради носа ми. Дори не отидох в университет, защото мислех, че съм най-грозният човек на света.