22/04/23

Πώς έχω απαλλαγεί από τις σκασμένες φτέρνες και τους κάλους των ποδιών μου στο σπίτι



Γεια σας, κορίτσια!

Σήμερα θα ασχοληθώ με το θέμα που αποτελεί μεγάλη ανησυχία για πολλές γυναίκες, ειδικά το καλοκαίρι - οι σκληρές και σκασμένες φτέρνες. Δεν είμαι από εκείνες που έχουν πόδια που μοιάζουν με μωρού, ακόμα και χωρίς βασική φροντίδα.

Πάντα ντρεπόμουν για τα πόδια μου, ειδικά το καλοκαίρι, όταν ερχόταν η ώρα να φορέσω ανοιχτά παπούτσια. Πριν από μερικά χρόνια το δέρμα των πελμάτων μου άρχισε να σκάει. Ήταν ένας πραγματικός εφιάλτης: το περπάτημα ήταν τόσο οδυνηρό! Ο λόγος που γράφω αυτό το άρθρο: Βρήκα ένα φάρμακο που έλυσε όλα τα προβλήματά μου. Συνεχίστε να διαβάζετε!

Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου έχω δοκιμάσει πολλά φάρμακα, αλλά τα πόδια μου παρέμεναν σκληρά. Δεν με βοήθησαν ούτε οι κρέμες, ούτε τα διάφορα γιατροσόφια. Μια φορά έκαψα τα πόδια μου με διάλυμα οξικού οξέος - δεν μπορούσα να περπατήσω μετά από αυτό για 2 εβδομάδες. Ως αποτέλεσμα, το δέρμα μου παρέμεινε σκληρό ο και είχα κάλους και σκασίματα στις φτέρνες.

Ντρεπόμουν πολύ να φορέσω σανδάλια και σαγιονάρες. Εκτός αυτού, ήταν επικίνδυνο με τα σκασίματα: επειδή έρχονταν σε επαφή με το έδαφος, γινόντουσαν ακόμα πιο επώδυνα και δεν θεραπεύονταν. Μια μόλυνση θα ήταν καταστροφή. Μιλάμε για μια αρκετά άσχημη κατάσταση.

Δεν θέλω καν να σκεφτώ το ποσό των χρημάτων που δαπάνησα για τα διορθωτικά μέτρα που έπρεπε να λάβω. Αρκετά για ένα καλό ταξίδι στο Μπαλί, υποθέτω. Οι επισκέψεις στην παραλία ήταν επίσης περιορισμένες, ούτως ή άλλως. Λόγω της επίδρασης του νερού και της άμμου τα πόδια μου αμέσως μετατράπηκαν σε γυαλόχαρτο, παρόλο που τα φρόντιζα πολύ καλά.

Αυτό θα μπορούσε να διαρκέσει για μεγάλο χρονικό διάστημα αν δεν είχα βρει τις ιαπωνικές μεθόδους φροντίδας του δέρματος. Αποδείχτηκε ότι υπάρχουν κάλτσες που απολεπίζουν το δέρμα και τους κάλους μετά από μια χρήση. Άρχισα να τα ψάχνω, βρήκα πολλές μάρκες, αλλά όλες ήταν εξαιρετικά ακριβές! Έτσι αποφάσισα να επιλέξω τις κάλτσες πεντικιούρ Foot Mask: Μου άρεσε η περιγραφή και η τιμή.

Παράγγειλα το προϊόν και το παρέλαβα μέσα σε μια εβδομάδα χωρίς προβλήματα. Πλήρωσα για το δέμα στο ταχυδρομείο και έτρεξα στο σπίτι για να τοδοκιμάσω. Έκανα τα πάντα σύμφωνα με τις οδηγίες, έβαλα τις κάλτσες για μία ώρα. Δεν υπήρχαν δυσάρεστες αισθήσεις, δεν είχα φαγούρα ή καψίματα, όπως συμβαίνει με τις αλοιφές. Τις έβγαλα και δεν υπήρξε κανένα αποτέλεσμα, και για να είμαι ειλικρινής απογοηεύτηκα λίγο. Οι οδηγίες σαφώς ανέφεραν ότι το δέρμα θα ξεκινούσε να απολεπίζετε την επόμενη μέρα. Έπρεπε να περιμένω.

Το πρωί ξύπνησα και φοβήθηκα: οι φτέρνες μου έμοιαζαν με το δέρμα ενός φιδιού: όλο το περίσσευμα του δέρματος άρχισε να ξεφλουδίζει. Υπήρχε μια μαλακή ροζ φτέρνα ορατή από κάτω, δεν είχα δει τέτοιο απαλό δέρμα από την παιδική ηλικία. Η διαδικασία απολέπισης συνεχίστηκε για 7 ημέρες: αρχικά ήταν έντονη, στη συνέχεια άρχισε να υποχωρεί. Σε μια εβδομάδα είχα λείες φτέρνες και μπορούσα να φορέσω πέδιλα στιλέτο! Ειλικρινά, δεν περίμενα ένα τέτοιο αποτέλεσμα.

Αποδείχθηκε ότι στην Ιαπωνία οι κάλτσες πεντικιούρ Foot Mask ήταν δημοφιλείς πριν από 15 χρόνια. Εμφανίστηκαν στην Ελλάδα μόλις πρόσφατα. Το κύριο αποτέλεσμα παρέχεται από τα οξέα φρούτων, αλλά υπάρχουν και πολλά άλλα φυσικά έλαια και συστατικά. Ως αποτέλεσμα, το δέρμα ξεφλουδίζεται χωρίς τρίψιμο και το νέο δέρμα δεν χαλάει αν συνεχίζετε να χρησιμοποιείτε τις κάλτσες ως πρόληψη.

Οι φτέρνες μου μετά από τις κάλτσες έγιναν πολύ μαλακές και απαλές, αλλά μερικές φορές όταν αισθάνομαι ότι το δέρμα αρχίζει να γίνεται τραχύ, απλώς φοράω τις κάλτσες Foot Mask πάλι. Αυτό συμβαίνει μία φορά κάθε 2-3 μήνες όταν ο καιρός είναι ζεστός και μία φορά κάθε 6 μήνες το χειμώνα. Σε σύγκριση με το χρόνο που περνούσα για τη φροντίδα των ποδιών μου, αυτό είναι παράδεισος!

Αποδείχτηκε, ότι το πρόβλημα με το οποίο έχω παλέψει για περισσότερα από 10 χρόνια, μπορεί να λυθεί με μόνο ένα κλικ στην ιστοσελίδα! Με την ευκαιρία, παράγγειλα τις κάλτσες πεντικιούρ χρησιμοποιώντας το λινκ από τον επίσημο αντιπρόσωπο στην Ελλάδα. Μπορείτε επίσης να διαβάσετε την περιγραφή και να δείτε πώς λειτουργούν.

ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΊΑ

194 σχόλια
Μαρία Αλιβέρτη

Έχω βαρεθεί τις σκληρές και σκασμένες φτέρνες. Είναι τραχιές και ντρέπομαι ακόμα και να προγραμματίσω ένα πεντικιούρ!

Σχόλιο
Αγγελική Παπαδάκη

Με τις κάλτσες Foot Mask δεν θα χρειαστεί να πάτε ξανά για πεντικιούρ, δεν θυμάμαι ακριβώς την τελευταία φορά που ήμουν εκεί. Τα πέλματά μου είναι πάντα μαλακά και απαλά.

Σχόλιο
Σοφία Χρηστίδου

Πείτε μου, πόσο καιρό διαρκεί το αποτέλεσμα; Είναι ένα ζευγάρι αρκετό για να αφαιρέσει το παλιό δέρμα;

Σχόλιο
Παυλίνα Χατζηδάκη

Ένα ζευγάρι ήταν αρκετό για μένα, αλλά αν η περίπτωσή σας είναι πιο προχωρημένη, δοκιμάστε να το χρησιμοποιήσετε δύο φορές. Επίσης, αν έχετε σκασίματα, μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε ελεύθερα, αυτό είναι ένα θεραπευτικό φάρμακο.

Σχόλιο
Ιωάννα Αγγελή

Σας ευχαριστώ, θα το παραγγείλω. Τα πέλματά μου είναι φρικτά.

Σχόλιο
Άννα Δελλή

Έχω επίσης ξεφορτωθεί τα σκασίματα στα πόδια με αυτές τις κάλτσες Foot Mask . Κάθε καλοκαίρι ήταν βασανιστήριο για μένα και τώρα χαίρομαι να φοράω ανοιχτά παπούτσια.

Σχόλιο
Χριστίνα Ιωνά

Πείτε μου παρακαλώ, εσείς που παραγγείλαε, αγοράσατε από την επίσημη ιστοσελίδα; Είναι απαραίτητη η προπληρωμή;

Σχόλιο
Αθανασία Καραγιάννη

Προτίμησα την επίσημη ιστοσελίδα γιατί η παράδοση διαρκεί μόνο 5 ημέρες και σας εγγυάται ότι θα παραλάβε το γνήσιο προϊόν που σίγουρα λειτουργεί.

Σχόλιο

ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΊΑ