22/04/23

12 ώρες ασφάλεια και χωρίς υγρασία. Πώς να αποφύγετε μια επαίσχυντη κατάσταση κατά τη διάρκεια αυτών των ημερών ή η προσωπική μου εμπειρία με ένα κύπελλο εμμηνόρροιας

 


Γεια σας κορίτσια! Αυτό είναι ένα θέμα που αφορά πολλές από εσάς και δεν είμαι εξαίρεση. Δεν μιλώ μόνο για το σωματικό πόνο, δυσφορία στο στήθος ή την κάτω κοιλιακή χώρα, αλλά και για τη δύσκολη επιλογή των προϊόντων υγιεινής για αυτές τις μέρες. Τι να επιλέξετε για να αισθάνεστε πιο άνετα; Τι είναι καλύτερο για την υγεία; Πώς να είσαι ασφαλής από διαρροές και την ντροπή;

Τον τελευταίο καιρό οι περιπτώσεις Συνδρόμου Τοξικού Σοκ έχουν αυξηθεί σε αριθμό, το διαδίκτυο είναι γεμάτο με άρθρα σχετικά με το θέμα, αλλά επιλέγουμε να πιστεύουμε ότι συμβαίνει σε οποιονδήποτε άλλο εκτός από εμάς. Λίγους μήνες πριν, η αδελφή του φίλου μου έπαθε Σύνδρομο Τοξικού Σοκ λόγω ταμπόν. Θα σας πω αυτό - όταν ένα κορίτσι ηλικίας 19 ετών δεν μπορεί να κινήσει το πόδι της, είναι ένα τρομερό θέαμα. Δόξα το Θεό όλα είναι παρελθόν τώρα, αφού μετά από θεραπεία αποκατάστασης και επέστρεψε στην κανονική ζωή της.

Αυτή η περίπτωση με έκανε να αναρωτηθώ αν τα κάνω όλα σωστά και τελικά αποφάσισα ότι δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω ταμπόν πια.

Η επιστροφή στις σερβιέτες ήταν σαν να βρίσκεσαι στην κόλαση. Μισώ τις σερβιέτες με όλη μου την ψυχή μου και εκείνους που τις δημιούργησαν επίσης.

ΤΟ ΑΞΙΖΟΥΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ;!

Δεν μπορώ να φορέσω εφαρμοστό φόρεμα ή ένα όμορφο εσώρουχο. Ανατριχιάζω όταν θυμάμαι αυτές τις μεγάλες, βρώμικες σερβιέτες που δεν παραμένουν ποτέ στη θέση τους και δεν προστατεύουν από τις διαρροές, αναγκάζοντας κάθε γυναίκα να είναι προσεκτική σε κάθε κίνησή της. Λοιπόν, η ιστορία μου.

Ήταν μια συνηθισμένη εργάσιμη ημέρα (δουλεύω σ’ ένα mini-market αυτή την περίοδο), άλλαξα τη σερβιέτα εγκαίρως και επέστρεψα στη δουλειά μου στο κατάστημα. Δεν έκανα τίποτα ασυνήθιστο τις επόμενες ώρες: έκανε μερικά βαθιά καθίσματα για να τακτοποιήσω κάποια χαμηλά ράφια, μετέφερα επίσης μερικά κιβώτια από τον πρώτο όροφο στο δεύτερο, ξεσκόνισα και ασχολήθηκα με το πρόγραμμα καταχώρησης.

ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΩ ΤΙ ΘΑ ΣΥΝΕΒΑΙΝΕ. ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΝΑΣ ΠΕΛΑΤΗΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΣΥΜΒΕΙ ΕΝΑ ΑΤΥΧΗΜΑ ΣΤΟ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ ΜΟΥ! ΕΝΟΙΩΣΑ ΤΕΤΟΙΑ ΝΤΡΟΠΗ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΕ ΚΑΤΑΠΙΕΙ Η ΓΗ!

ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ. ΉΤΑΝ ΠΟΛΥ ΝΩΡΙΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΣΕΡΒΙΕΤΑ. ΠΟΣΗ ΩΡΑ ΕΙΧΕ ΠΕΡΑΣΕΙ ΠΟΥ ΠΕΡΠΑΤΟΥΣΑ ΕΤΣΙ; ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΗΤΑΝ ΟΤΙ Ο ΝΙΚΟΣ, ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ, ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ. ΤΙ ΝΤΡΟΠΗ!

Το ατύχημα αυτό έφερε μια νέα εποχή στη ζωή μου. Επέλεξα το menstrual cup και τώρα δεν χρειάζεται να τρέχω να αγοράζω σερβιέτες και να ξοδεύω πάρα πολλά γι’ αυτές.

Οι οδηγίες αναφέρουν ότι κάποιος μπορεί να μάθει να τοποθετεί τα κύπελλα σωστά μετά από τρεις περιόδους, αλλά εγώ τα κατάφερα πιο γρήγορα.

Πάρτε ένα κύπελλο με τέτοιο τρόπο ώστε το φαρδύτερο τμήμα του να είναι στην κορυφή, πατήστε το παχύ επάνω χείλος με τον αντίχειρα, πιέζοντας το προς την άλλη πλευρά και σχηματίζοντας έτσι κώνο. Ενώ είστε όρθιες ή ενώ κάθεστε στην τουαλέτα, χαλαρώστε τους κολπικούς μύες. Εισάγεται το κύπελλο στο εσωτερικό οριζόντια προς τον κόκκυγα, έτσι ώστε το άκρο του να βρίσκεται στην είσοδο του κόλπου. Μην το εισάγετε υπερβολικά βαθιά. Βγάλτε τον αντίχειρα έξω και γυρίστε το κύπελλο 180 μοίρες για να το αφήσετε να ισιώσει και να κολλήσει στις πλευρές με τη βοήθεια του κενού. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟ, ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ :)

Εάν το κύπελλο έχει εισαχθεί σωστά, τότε δεν θα το αισθάνεστε μέσα σας και δεν θα έχετε διαρροές.

Το να το βγάλετε είναι εξίσου εύκολο. Μετά από 10-12 ώρες, επαναλάβετε την ίδια καθιστή θέση, χαλαρώστε τους εσωτερικούς μυς σας, εισάγετε τον αντίχειρα, το δείκτη και το μεσαίο δάχτυλο, πιέστε το φλιτζάνι λίγο για να αφήσετε τον αέρα μέσα και τραβήξτε το προς τα κάτω ενώ το κουνάτε από τη μία πλευρά στην άλλη.

Αφού τελειώσουν οι ημέρες της περιόδου, απολυμαίνω το κύπελλο με βραστό νερό και αντισηπτικό. Το ίδιο πράγμα κάνω την πρώτη ημέρα του κύκλου. Φυλάσσω το κύπελλο σε μια ειδική τσάντα.

Σε αντίθεση με τις σερβιέτες, ένα κύπελλο δεν αφήνει οσμή. Σε αντίθεση με τα ταμπόν, ένα κύπελλο δεν προκαλεί ξηρότητα. Επιπρόσθετα, είχα μια χρόνια ασθένεια, κολπική μυκητίαση, η οποία εξαφανίστηκε μετά τον δεύτερο κύκλο που χρησιμοποίησα το κύπελλο εμμηνόρροιας. Ο γυναικολόγος μου λέει ότι ένα κύπελλο σιλικόνης δεν επιτρέπει την αναπνοή, πράγμα που σημαίνει ότι σε αντίθεση με άλλα προϊόντα υγιεινής δεν ευνοεί την ανάπτυξη βακτηριδίων.

Ένα άλλο σημαντικό θέμα σχετικά με τα κύπελλα εμμηνόρροιας είναι η εξεύρεση του καλύτερου. Δεν πρέπει να είναι πολύ σκληρό ή μεγάλο. Πιστέψτε με, όταν αρχίσετε να το χρησιμοποιείτε, θα δείτε ότι δεν υπάρχει τόσο πολύ αίμα όσο πιστεύεται. Έχω δοκιμάσει πολλά κύπελλα και με βάση την εμπειρία μου μπορώ να συστήσω το - Menstrual cup Αυτός είναι ο νικητής: μαλακή σιλικόνη, άνετο μέγεθος και καμία δυσφορία.

Κορίτσια, σκεφτείτε απλώς όλα τα χρήματα που θα εξοικονομήσετε! Αυτό το κύπελλο κοστίζει 20 ευρώ και θα διαρκέσει για 5 χρόνια, ενώ ένα πακέτο σερβιέτες θα τελειώσει σε δύο μέρες το πολύ. Περνώντας από τα ράφια με σερβιέτες και ταμπόν, δεν μπορώ να μη θυμάμαι τη φρίκη μου όταν υπήρχε διαρροή ή ακόμα χειρότερα, ο φόβος για τρομακτικές ασθένειες. Αυτές οι μέρες δεν είναι τόσο κακές όταν έχω έναν βοηθό.

Δεν υπάρχουν μειονεκτήματα. Μην ανησυχείτε για διαρροή. Το χρησιμοποιώ μόνη μου και σας συμβουλεύω να το δοκιμάσετε. Μπορείτε να παραγγείλετε ένα τέλειο Menstrual Cup από την ιστοσελίδα του κατασκευαστή.

ΣΧΌΛΙΑ ΣΤΟ BLOG:
Όνομα | 08.04.2023
Κορίτσια, ακούω συχνά για αυτά τα κύπελλα... Μπορείτε να μοιραστείτε μαζί μου, αν κάποια τα χρησιμοποιεί; Σκέφτομαι να αλλάξω τις σερβιέτες με το κύπελλο. Δεν χρησιμοποιώ ταμπόν εδώ και χρόνια.
Μαρία | 08.04.2023
Μετά από 14 χρόνια με έμμηνο ρύση, συνειδητοποίησα ότι κατά τη διάρκεια αυτών των ημερών θα πρέπει να ζητάτε από τους ανθρώπους να ελέγξουν εάν υπάρχουν λεκέδες στο παντελόνι σας και να χρησιμοποιείτε μεγάλες σερβιέτες, να μην φοράτε όμορφα εσώρουχα και ελπίζετε για το καλύτερο. Το Menstrual cup μπορεί να δώσει λύση σε όλες τις δυσκολίες που ανέφερα. Το συνιστώ, δεν υπάρχει τίποτα το περίπλοκο
Ειρήνη | 09.04.2023
Αυτά τα κύπελλα είναι τόσο άνετα. Δεν χρειάζεται να σκέφτεστε να πηγαίνετε στην τουαλέτα και να αλλάζετε κατά τη διάρκεια της ημέρας.
Πόπη | 09.04.2023
Μπορείτε επίσης να εξασκηθείτε με το κύπελλο πριν από την περίοδο σας, απλώς προσπαθήστε να το κάνετε στο μπάνιο μερικές φορές όταν είναι δυνατό, τότε η πιθανότητα να κάνετε κάτι λάθος και αφήνοντας αίμα παντού θα είναι χαμηλότερη.
Τασία | 10.04.2023
Έχω δοκιμάσει πολλά διαφορετικά. Ορισμένα δεν είχαν την κατάλληλη μορφή, μερικά ήταν πολύ άκαμπτα. Menstrual Cup είναι το κατάλληλο για εμένα.
Κατερίνα | 10.04.2023
Είχα ένα ατύχημα με το κύπελλο. Ήμουν στο σπίτι του φίλου μου και ήταν ώρα να αδειάσω το κύπελλο Δεν ήθελα να γδυθώ και να χρησιμοποιήσω την τουαλέτα. Αποφάσισα ότι θα μπορούσα να το κάνω χωρίς αυτό. Κατέβασα το τζιν, υπήρχαν λευκά πλακάκια στο μπάνιο... Φαντάζεσαι τη συνέχεια.
Κούλα | 11.04.2023
Στην πραγματικότητα, χρησιμοποιούσα ταμπόν, παρόλο που είναι επικίνδυνα - είναι πιο άνετα από τις σερβιέτες, είναι μία από τις καλύτερες εφευρέσεις της ανθρωπότητας. Αλλά αργότερα έμαθα για το κύπελλο Μοιάζει να φοβίζει όσες δεν το έχουν χρησιμοποιήσει ποτέ (είναι δύσκολο να φανταστεί κάποιος πώς να το βάλει). Αλλά στην πραγματικότητα αποδείχθηκε απλό - το σημαντικό είναι να εξετάσουμε το θέμα. Χρησιμοποιώ εμμηνορροϊκό κύπελλο για περίπου 3 χρόνια και είμαι ικανοποιημένη.
Στέλλα | 11.04.2023
Δεν μου ταιριάζει. Πίστευα ότι τελικά θα ξεφορτωνόμουν τις σερβιέτες και τα ταμπόν από την τσάντα μου... Ήθελα να πάω σπίτι και να το αφαιρέσω το συντομότερο δυνατό...
Ρίτσα | 12.04.2023
Κορίτσια, έχω τόσες πολλές ιστορίες για διαρροές κατά την περίοδο. Δεν μπορώ να τις θυμηθώ όλες. Νομίζω ότι αυτό το κύπελλο είναι πολύ άβολο... χειρότερα από τις τεράστιες σερβιέτες.
Γωγώ | 12.04.2023
Έχω πολλά κύπελλα. Μεγάλα και μικρά. Γιατί κάθε φορά είναι διαφορετικά. Ξέρεις. Δεν έχω βρει ένα τέλειο για όλες τις καταστάσεις. Μιλάς με ενθουσιασμό γι’ αυτό Θα το παραγγείλω για να το δοκιμάσω. Ίσως αυτό να είναι το ιδανικό.
Κωνσταντίνα | 13.04.2023
Έψαχνα για αυτό το κύπελλο για πολύ καιρό, είχα αγοράσει όλα όσα μπορούσα να βρω στα φαρμακεία, τότε μου είπε η φίλη μου για το Menstrual cup. Είναι πραγματικά ασυνήθιστο, δεν είναι πολύ μαλακό ή σκληρό και πολύ ελαστικό. Ρυθμίζεται τέλεια στο σώμα σας. Το συνιστώ σε όλες.
Άννα | 14.04.2023
Συνεχίζω να χρησιμοποιώ ταμπόν. Φοβάμαι, αλλά το έχω συνηθίσει. Δεν μπορώ να φανταστώ πώς να χρησιμοποιήσω αυτό το κύπελλο, πώς να το βάλω μέσα. Μοιάζει με εφιάλτη!
Όλγα | 15.04.2023
Βασικά, το κύπελλο είναι βολικό στη χρήση. Έχω κόψει λίγο το πίσω μέρος και τώρα είναι τέλειο. Δεν αισθάνομαι το κύπελλο μέσα μου, αν και αυτό είναι επικίνδυνο επειδή είναι εύκολο να ξεχάσετε να το βγάλετε μετά από 12 ώρες, απλά δεν αισθάνεστε ότι το έχετε, ειδικά αν δεν έχετε υπερβολική αιμορραγία. Νομίζω ότι το θέμα θα μπορούσε να λυθεί με τη βοήθεια υπενθυμίσεων.
Σταματία | 16.04.2023
Στην αρχή ήταν δύσκολο. Μετά από μερικές προσπάθειες έμαθα να το βάζω και να το ισιώνω μέσα σε λίγα λεπτά, έχω καταφέρει μάλιστα να το κάνω και στο εστιατόριο. Αρχικά χρησιμοποιούσα σερβιετάκια ως προφύλαξη αλλά δεν υπήρχε καμία διαρροή. Μου αρέσει που μπορώ και εξοικονομώ τα χρήματα τα οποία ξόδευα σε σερβιέτες και ταμπόν και είναι πιο οικολογικά.
Δανάη | 17.04.2023
Η χρήση ενός εμμηνορροϊκού κυπέλλου είναι μια διαδικασία που απαιτεί δεξιότητες. Στη δεύτερη ή την τρίτη προσπάθεια μπαίνει και ευθυγραμμισμένα σωστά, θυμάμαι ότι ήταν πιο δύσκολο και τρομακτικό με το ταμπόν όταν το δοκίμασα για πρώτη φορά. Χρησιμοποίησα επίσης ένα σερβιετάκι, αλλά δεν το χρειάστηκα πραγματικά: το κύπελλο δεν ήταν ποτέ γεμάτο έως το χείλος και δεν υπάρχει διαρροή. Παρά την ευκαμψία, δεν μπορείτε να το αισθανθείτε μέσα σας, όπως ένα σωστά τοποθετημένο ταμπόν.
Βάσω | 18.04.2023
Κορίτσια, μπορείς να κάνεις σεξ με το κύπελλο μέσα σου; Ή είναι όπως με το ταμπόν;
Αφροδίτη | 19.04.2023
Αρχικά είναι λίγο δύσκολο. Εν πάση περιπτώσει, το αλλάζεις μερικές φορές την ημέρα, όχι κάθε 3 ώρες όπως ένα ταμπόν. Το κύπελλο απέδειξε την αποτελεσματικότητά του κατά τον ύπνο και την εργασία (μου αρέσει να κάθομαι με διάφορους τρόπους). Τα κύπελλα είναι η μεγαλύτερη εφεύρεση της ανθρωπότητας :)
Ρία | 20.04.2023
Γεια σας κορίτσια. Χρησιμοποιώ το κύπελλο Εδώ και δυο μήνες. Κορίτσια, αυτό είναι κάτι άλλο!!!! Ξέχασα τις σερβιέτες... Μισώ να θυμάμαι πως ήταν. Θα ήθελα να είχα μάθει νωρίτερα για το κύπελλο.
Σοφία | 22.04.2023
Παράγγειλα το Menstrual cup. Είναι πραγματικά τέλειο! Η άκρη του ήταν λίγο μακριά, γι 'αυτό την έκοψα λίγο, και μόλις το έκανα, σταμάτησα να αισθάνομαι οποιαδήποτε δυσφορία. Από τότε δεν έχω χρησιμοποιήσει τίποτε παρά το κύπελλο.