19/04/23

Angelina Smith: CUM AM SCĂPAT DE MONTURI ÎN 2 LUNI! NU TE GRĂBI LA OPERAȚIE!

 Cred că există milioane de femei în vârstă, în țara noastră, cu probleme de sănătate, la fel ca mine. Majoritatea femeilor, fie au hipertensiune, fie au diabet, sau alte afecțiuni. Sau poate chiar mai multe probleme. Doctorii mi-a pus diagnosticul hallus valgus, care e cunoscut sub denumirea de mont. Mama și bunica au suferit și ele de monturi. Mama mea chiar a făcut o operație, deci e ereditar. Și pe lângă asta, adoram să port tocuri în tinerețe.


Acum am 54 de ani și am hallux valgus care poate fi tratat doar prin operații.

Această boală s-a agravat. La început, acest mont a cauzat doar disconfortul piciorului. Apoi am avut o durere groaznică acolo. Degetul mare de la picior a început să-și schimbe direcția spre celelalte degete, deci al doilea deget de la picior s-a ridicat și în final apăsa partea din față a pantofilor mei. În plus, aveam o bătătură dureroasă. Deci, la vârsta de 54 de ani, nu puteam să îmi iau pantofi în picioare. Mă durea atâââât de tare!

Soțul meu e vânător și un om priceput la toate deci mi-a făcut ceva ca niște cizme largi de piele, înalte. Le-am purtat! Slavă Domnului că locuiesc la țară și lucrez la oficiul poștal, deci nimeni nu-mi vede picioarele. Totuși, picioarele mă dor după o plimbare scurtă. Poți să-ți imaginezi o femeie de la țară care nu poate sta în picioare mult timp? Căci toată ferma cu găini și gâște e responsabilitatea mea. Pe lângă asta, mama mea a avut o operație la picior, nu putea parcurge distanțe lungi, de aceea a trebuit să am grijă de ea. În plus, îmi plăcea să vânez cu soțul meu. Acum nu e pentru mine… Tot ce vreau să spun e că boala mi-a distrus viața! Singurul lucru bun e că nora mea mă ajută mult. Nu știu ce m-aș face fără ea!

Am mers în capitală. Un doctor mi-a examinat picioarele cu atenție și mi-a zis că nu există nicio opțiune și că trebuie să fac operația dacă vreau să mai pot umbla. În acel moment aveam un mont cronic pe piciorul mare de la picior (o inflamație) și artrita a început să se accentueze.


Nici măcar natura minunată nu m-a făcut fericită din cauza durerii grave din picior. Încetul cu încetul nu am mai putut umbla.

Am plâns după o consultație la doctor. Mama mea era în același spital, în definitiv. De câte ori a mers acolo pentru un antrenament terapeutic fizic! Câți bani a cheltuit! Și totul pentru nimic! Da, se simte mai bine acum, dar durerea nu a trecut și încă nu poate umbla mult.

Dar nu există nimic pentru asta. Am început să strângem bani pentru operația mea. Nu aș fi putut să merg fără ea. Dar într-o dimineață, fiul meu a venit la mine în cameră și a început să citească ceva de pe telefonul lui. Se pare că a găsit un articol de internet despre fixatoarele "Valgustop și Valgustep ". Trebuie să aplici fixatoarele la articulații, care vor îndrepta toate părțile afectate și deviate ale degetului mare de la picior. Se spune că e posibil să-ți îndrepți degetul de la picior și să scapi de montul nesuferit fără operații într-o lună sau două! Îți poți imagina asta?!

Fiul meu a comandat imediat fixatoarele și după o săptămână le-am încercat.

Două zile după de utilizare, am simțit că picioarele nu mă dureau așa de tare ca de obicei.

După o săptămână, durerea aproape a dispărut. 2 săptămâni mai târziu a fost și mai bine. După o lună puteam purta pantofii mei favoriți din nou! Prima dată, am simțit puțin disconfort. Mi-a luat 2 săptămâni să-mi îndrept degetul mare de la picior și să scap de mont. Am avut nevoie de 2 luni să scap de hallux valgus definitiv!


Rezultatul celor 2 luni de tratament cu „Valgustop și Valgustep ”

Au trecut șase luni de la recuperarea mea. Pot să umblu fără durere din nou, să fac curat în casă, să vânez și să am grijă de nepoții mei.


După recuperare, trăiesc o viață plină din nou: vânez cu soțul meu și


am grijă de nepoții mei.

Ce bucurie să fii sănătos! Mulțumiri producătorilor fixatoarelor „Valgustop și Valgustep ”

P.S. Fiul meu a comandat fixatoarele „Valgustop și Valgustep ” de pe site-ul oficial al producătorului .


Mărfuri №1 Valgustop



Mărfuri №2 Valgustep

 

 

194 de comentarii
Ioana Cozma

Am auzit de aceste fixatoare „Valgustop și Valgustep ” deoarece le-am încercat și eu și mi-am vindecat boala. Vreau să adaug că această mamă e foarte norocoasă că fiul ei a găsit acest produs.

12 minute în urmă
Amalia Zetea

Un lucru minunat! Purtam doar pantofi cu talpă lată sau chiar șlapi moi. Dar acum folosesc fixatoarele „Valgustop și Valgustep ” de 2 luni, deci mă duc la cumpărături cu fiica mea și îmi iau orice pantofi îmi plac!

17 minute în urmă
Dana Costin
Articulațiile picioarelor au început să mă îngrijoreze. Tălpile mamei mele sunt într-o condiție foarte proastă; are un mont. Mi-a fost frică să nu am aceeași problemă, de aceea am cumpărat aceste fixatoare. Nu mai simt durere sau disconfort.
19 minute în urmă
Carmen

Sunt dansatoare de balet, nu foarte cunoscută, doar în orașul meu. Trebuie să arăt mereu impecabil când sunt pe scenă, dar nu e ușor pentru mine. Nu am putut să port poante recent, deoarece am avut un mont. Pentru unele persoane aceste monturi sunt doar un disconfort estetic, pentru mine înseamnă sfârșitul carierei mele. Am descoperit fixatoarele „Valgustop și Valgustep ” din greșeală: le-am văzut la o prietenă de-a mea. Ea mi-a spus tot ce știa despre ele și am decis să le încerc. Să fiu sinceră, nu mă așteptam la asemenea rezultate.

1
21 minute în urmă
Bianca Gherman
Mulțumesc producătorilor acestor minunate fixatoare! E greu să găsești informații despre hallux valgus. Și pe mine mă dor picioarele. Am încercat diverse metode, chiar am făcut și operație, dar fără rezultate. Voi încerca aceste fixatoare „Valgustop și Valgustep ”. Mulțumesc pentru idee!
25 minute în urmă
Aura Oroian
Am un mont – e ereditar! Mama și bunica mea au și ele unul. Am cumpărat fixatoarele „Valgustop și Valgustep ” și este extraordinar! Acum picioarele mele nu se umflă și nu mă mai dor!
27 minute în urmă
Laura
În tinerețe am lucrat ca secretară într-o firmă de renume. Toate fetele erau foarte elegante și eu nu puteam fi o excepție. Ce parte a corpului femeilor este cea mai atractivă? Corect, picioarele! O fustă scurtă, pantofi cu toc, freză la modă și machiaj strident. Realizez acum că arătam stupid. Dar atunci alergam pe tocuri. Drept urmare, la 40 de ani a trebuit să port șlapi. Am încercat TOTUL, nimic nu m-a ajutat. Când am cumpărat fixatoarele „Valgustop și Valgustep ” , nu am crezut că mă vor ajuta. Cu toate acestea, acum mă simt mai bine decât acum 10 ani.
30 minute în urmă
Roxana
Sunt chelneriță, deci sunt mereu în picioare. Am o ținută obligatorie la serviciu – cămașă, fustă și pantofi cu toc. Lucrez în fiecare zi de la 16 la 3 dimineața. E foarte solicitant pentru picioarele mele. Mi-a apărut un mont și tălpile au început să mă doară. Am comandat fixatoarele „Valgustop și Valgustep ”. Hotărâsem să demisionez înainte să le încerc. Deci, dacă nu aș fi cumpărat acest produs, nu aș fi avut bani pentru educație și probabil că aș fi ajuns să locuiesc pe străzi.
39 minute în urmă
Mariana
Am 50 de ani și abia puteam umbla. Când eram tânără, nu m-am gândit la boli. Nu mi se mai potrivea nicio pereche de pantofi din cauza montului. Nu puteam purta nici măcar șlapi acasă, atât de puternică era durerea! Odată am fost la magazin, am încercat un pantof, dar nu am putut să-l încalț. Așa că am început să plâng. O vânzătoare a venit la mine și m-a întrebat ce s-a întâmplat. I-am povestit despre problema mea și că nu mai știam ce să fac. M-a sfătuit să încerc fixatoarele „Valgustop și Valgustep ” . Mi-a spus că a avut aceeași problemă, dar în final a reușit să poarte iar platforme! Am crezut-o și am comandat. M-au ajutat! Le recomand tuturor.

1 oră în urmă
Sonia

Am făcut o operație în urmă cu 10 ani. La început a fost bine, dar apoi a problemele au început din nou. Mă dor articulațiile și îmi apare un mont, nu mai pot umbla. Am încercat să găsesc ceva folositor pe Internet dar a fost totul fără sens. Nu am vrut să mă operez din nou. Am văzut din greșeală un articol ca acesta, am decis să încerc și m-a ajutat.

1

1 oră în urmă
Irina Morari
Atenție! Poți fi o victimă a unui produs contrafăcut. Multe magazine de pe Internet vând produse contrafăcute. Prietena mea a comandat un fixator ieftin de la unul dintre aceste magazine online și în 3 luni de folosire nu a observat nicio ameliorare. Eu am comandat fixatoarele de pe website-ul oficial acum 6 luni și am văzut rezultatele după ce le-am folosit. Durerea a dispărut în 2 ore. 1

Concluzia e că dacă nu are efect, ai cumpărat un produs contrafăcut!

1 oră în urmă
Plasează comanda ta pe site-ul oficial