16/04/23

Размерът има значение! Вижте как успях значително да уголемя пениса си за по-малко от 15 минути без никакви "чудодейни" кремове.



 Като ерген аз живеех живота си на пълни обороти до момента, в който я срещнах. Прекрасни очи, красиви извивки - просто идеална. Мислех, че с такова страхотно момиче не мога да си позволя да бъда посредствен. Визуално бях в отлична форма, но исках първата вечер, която прекара с мен, да остане в паметта ѝ за дълго време. Тази нощ използвах хапче, за да уголемя пениса си ... резултатите бяха абсолютно у-д-и-в-и-т-е-л-н-и!

Честно казано, никога не съм вярвал в продуктите за увеличаване на либидото, уголемяване на пениса и т.н. Най-странното нещо, което намерих, е помпа. Не знам как мъжете могат да я използват. Така че, когато реших да използвам средство за уголемяване на пениса, заложих на добавката. Мислех, че това е по-безопасно и по-разумно решение. Не сгреших, хапчето подобри кръвообращението в моята пишка, благодарение на което получих още 5 см ...! Пенисът ми беше твърд и голям, но всяко нещо по реда си.

Моите комплекси изчезнаха за по-малко от 15 минути.

Винаги съм имал комплекс и макар че пенисът ми не беше сред малките, не бях напълно доволен от това, което можеше да прави. Работеше добре, момичетата никога не се оплакваха, но виждах по-голям потенциал. Мечтаех за дълъг, як секс. Докато търсех идеалния продукт за увеличаване на сексуалните възможности, намерих хапчето Xtrazex. Прочетох описанието и разбрах, че продуктът е 100% безопасен и не предизвиква никакви странични реакции, дразнене или обрив - това е много важно. Не исках да ми се подиграват, затова реших да го пробвам сам. Бях доста скептичен, защото не вярвам твърде много на бързите и грандиозни резултати, но реших да дам шанс на този продукт. Исках да бъда напълно сигурен в резултата, затова измерих дължината на моята пишка по време на ерекцията, преди и след приемане на хапчето. Резултатите бяха невероятни! 5 см повече, как е възможно това?

Фантастично стимулиране и 3 пъти по-интензивни усещания

И накрая беше дошло времето, когато най-сетне можех да опитам възможностите на хапчетата в реалния свят. Трябва да призная, че бях нервен, наистина исках да впечатля Марта. Исках първата ѝ нощ с мен да бъде съвсем различна от всички, които е имала преди. Познавайки предварително възможностите на Xtrazex, взех хапчето 15 минути преди секс, което ме подготви за действие по време на любовната игра. Удовлетворението на Марта беше буквално изписано на лицето ѝ, знаех, че дълбоко съм я впечатлил, а сега всичко, което трябваше да направя, беше да поддържам това до края ... но краят не се виждаше. Цяла нощ правихме любов, с малки прекъсвания за сън - никога преди не съм имал сексуален маратон като този. Марта се тресеше от удоволствие и стенанията ѝ отекваха в къщата. Тя ми каза, че за пръв път в живота си е преживяла множествен оргазъм. Усетих, че съм постигнал целта си, не само защото дамата на сърцето ми трепереше от удоволствие, а защото аз самият преживях най-добрия секс в живота си. Можех да започна полов акт веднага и всеки път, когато тя пожелаеше.

Размер, за който само малцина могат да мечтаят

Няма да лъжа, знам, че успехът на онази нощ се дължи главно на Xtrazex. Марта е красива и невероятно чувствена жена и бях сигурен, че няма да имам никакъв проблем с ерекцията, но знам, че онази нощ нямаше да бъде толкова умопомрачителна. Хапчето направи пениса ми твърд като скала и сексът беше още по-приятен. Днес мога да кажа напълно сериозно, че не мога да си представя интимни отношения без Xtrazex. На първо място, защото знам колко може да се разочарова партньорката ми, ако види, че моята мъжественост не е толкова голяма, колкото в момента, в който правихме любов за първи път. На второ място, защото благодарение на този препарат получавам 3 пъти по-голямо удоволствие. Защо да се отказвам от това? Все още не съм разкрил на Марта тайната си, мисля, че това ще продължи да бъде моята сладка загадка. Все пак най-важен е резултатът, нали? А Xtrazex:

  •  засили либидото ми и направи моето самочувствие по-високо
  •  направи ерекцията ми 3 пъти по-мощна
  •  ме подготви за повече полови актове, един след друг
  •  направи така, че да контролирам 100% ерекцията и еякулацията

Консолидиран ефект и бързо възстановяване на моята мъжественост

Друго предимство (още едно?) е, че нямате нужда от лубрикант, тъй като пенисът е идеално хидратиран и готов за действие. ;) Може да се отдадете на всякакви игри с всички видове играчки. Освен това след всяко използване на хапчето резултатът се затвърждава, благодарение на което не трябва да го използвате всеки път, когато правите секс. Като цяло мога да ви кажа, че рядко съм толкова доволен от закупуването на продукт. Днес, когато мисля за моите сексуални завоевания, се чувствам малко глупаво, защото едва сега осъзнавам на какво съм способен. Благодарение на Xtrazex станах любовника, за който тя мечтаеше, но всъщност аз бях късметлията. ;) Така че, ако смятате, че вашите сексуални умения са достатъчни и размерът на вашия пенис е задоволителен, ще ви кажа едно нещо - винаги може да е по-добре, опитайте тези хапчета и вижте сами.

Кликнете тук, за да получите хапчето >>>

КОМЕНТАРИ

Брой коментари: 764
  1. Wiki

    Имах гадже на което му беше около 12 см в еректиралао състояние, никога не съм изпитвала оргазъм с него. Трябва ли да говоря още?

  2. Paweł

    Някой използвал ли ги е? Порасна с 3 см за един месец, незнам дали е нормално.

  3. Robson

    Нормално? Всичко зависи от твоите предразположения, началния размер и т.н. Но имайки предвид, че "расте” с около 3 см всеки месец, според мен е сензационно и не знам какво друго би желал ...

  4. Leszek

    използвах го три седмици и имам 3 допълнителни см.

  5. Waldek

    При мен първия месец едва порасна с 2 см, но след три пълни месеца е почти 7 см по-дълъг, затова препоръчвам да се преценяват резултатите след пълното лечение!

  6. Elka

    вярно е че за съжаление малкия пенис дори с най-голяма воля и най-сложните умения на любовник не дава удовлетворение ... аз знам много за това

  7. Esfdzi

    Могат ли тези хапчета Xtrazex да бъдат купени в аптека или магазин в Монтана? Моля ви, след една седмица имам много важна среща, не мога да чакам доставка, бих предпочел да ги купя в магазин - знае ли някой за това?

  8. Zxx

    за Бога, приятелю, спокойно ... пратката ще пристигне за два дни, какъв е проблемът? не може да го купиш в аптека, прочети внимателно.

  9. Olek76

    Стефан, аз не бих повярвал на този боклук, сигурен съм, че е поредната измама за изпразване на портфейла : D

  10. Zxx

    Виж човек това е блог ... Наистина ли мислиш, че бих си позволил да напиша такъв коментар просто за забавление ??? Контролирай се.

  11. Aniamałaaa

    съпругът ми и аз обичаме да експериментираме в тази област и вече опитахме много продукти за по-мощна ерекция, по-дълъг пенис и т.н. Вярно е, че понякога имахме добри резултати и съвсем различни усещания, по-дълбоки и по-интензивни ммммммм: D поръчахме вчера, ще ви уведомя дали работи :)

  12. Lolopozakontrolo

    Имам микро пенис (около 10 см, когато е в ерекция /), Винаги съм имал комплекси по отношение на това, но след като правих секс с жена, която призна "че не е почувствала много" моите комплекси се увеличиха 1000% ... ако това хапче не ми помогне мисля, че нищо няма да го направи;

  13. krawczyk

    Не ми пука за дължината толкова, колкото дебелината - колко допълнителни сантиметри на обиколка мога да очаквам?

  14. Krystian

    в моя случай, след 2 месеца имах повече от 3 см на дебелина, сега започвам третата си опаковка, все пак може да нарасне малко повече.

  15. MeryLou

    Това е! Помнете господа, че дори 20 см пенис няма да осигури оргазъм, ако има дебелина на кренвирш ... За мен той трябва да бъде определено дебел и масивен: D Мисля, че повечето жени мислят така, дори и да не го казват на глас;]

  16. Wacław

    за щастие не е нужно да уголемявам нищо, но ако имах проблем, бих предпочел хапче пред всякакви кремове или тези гири, които дърпат пениса надолу и т.н. ... момчета, имайте предвид това;

  17. Jaro

    Хей! Дали това хапче помага ли с потентността? Бих искал да имам още няколко см, но също така ме е грижа за засилването на ерекцията и се чудя дали да купя отделно лекарство за подобряване на сексуалната ефективност. Благодаря предварително за вашите отговори.

  18. Mati

    В моя случай сексуалната ефективност се подобри доста. Сега мога да издържам по-дълго по време на секс и като цяло съм готов за действие, когато ми се прииска: D в моя случай също имаше голям ефект върху силния оргазъм, но може да е индивидуално;)

  19. Daga

    никоя жена не иска да има мек червей в леглото, мъжа трябва да е мъж с добре работещо устройство, запомнете го, господа

  20. Pablo

    Току-що го поръчах, нямам търпение да дойде;)